I am so damn proud for being me

Jag är extremt trött efter en hel kväll av bara dans dans dans. Först street dance/hip hop träning vilket såklart var lika givande och roligt som vanligt. Planerade vi ytterliggare lite inför uppvisningen i slutet av maj. Härligt ! Kvällen spenderade jag i en utav fritidsgårdens lokaler där jag fick möjlighet att börja med min koreografi till talangjakten. Herrejisses vad svårt det skulle vara då.. Först och främst låten, vilken låt? Först skulle jag dansa till cinema skrillex men det blir så svårt att koreografera en häftig dans på endast cirka en veckas tid. Så då tänkte jag en sean paul låt så kör jag lite ragga/street/mtv (lite blandat så haha) men det var inte heller det lättaste kan jag lova ! Ska jag gå upp där på scenen inför skolan och dansa loss då vill jag att dansen ska vara åtminstone ok iallafall, haha vilket den inte är än. Jag bara improviserar och kör på helt enkelt så får vi se hur det går och vart jag hamnar. Nu är jag iallafall helt slut efter en intenstiv dag av skolan, jobbsökande och dans. Nu ska jag sova. ÄNTLIGEN ♥

Fick även en fråga ifrån en tjej som heter Ida som undrar vart jag köpt min bustier (linnet som du kallade det) och det är köpt på bikbok !

 







Dagens outfit



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det ska hon! Sedan vet jag inte mer.. De är mer ön 20 totalt som ska till färdighetstesterna iaf.. jaja återstår att se ;)

2012-02-02 @ 00:56:24
URL: http://heeelrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är jätte fin! :)

älskar din blogg till max

kan du berätta lite mer om din familj också? :) kram♥

2012-02-02 @ 08:56:01
Postat av: jen

ååh snygga byxor, vart har du köpt dem??

2012-02-02 @ 11:04:43
URL: http://jennnis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0