kör dag + grillning med vänner

Hej allesammans ♥

Idag är vårkänslorna tillbaka igen, dock så har solen gått bakom en massa moln nu så det suger med tanke på att vi är ett gäng sen som ska och grilla sen (haha ja vi ska grilla i februari) så då hade det ju uppskattats med lite solsken. Ja, men roligt och efterlängtat ska det bli med grillning tillsammans med ett gäng vänner iallafall! Tidigare idag så har jag varit på en "kör dag" med uddevalla kören och bäve kören där vi har börjat repa på vårat lars winnerbäck projekt. Från klockan tio till klockan två, riktigt trevligt och mycket sång. Men nu så ska jag dra mig så jag uppdaterar mer senare med en massa bilder hoppas vi på ! Ha en fortsatt underbar dag


Dagens outfit plus bilder på det som jag köpte till mig själv igår, dels den långa "skjortan" som jag har på mig idag !




underkläder plus gliter flakes
 


Kommentarer
Postat av: Malin.

Hur lång är du? :)

2012-02-26 @ 02:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0