Lördag - 11/2

Godmorgon ! Eller goddag kanske man borde säga nu..? Jag har i vilket fall som helst varit vaken i dylikt en timma och jag måste bara tacka mina fina vänner för en go kväll igår. Blev lite ändrade planer, igen (haha). Började kvällen på rock cafét där jag och Nathalie var med och hjälpte till, vi fick även se dimond dawn och herrejisses vad sjukt bra dom var !! Jag har gått och blivit ett litet fan tror jag haha. Vid halv tio/tio tiden någon gång så hade jag, Nathalie och Sara anlänt hemma hos Annie för taco mys ! Så vi satt och åt gott, skrattade och pratade fram tills kvart över elva tiden ungefär då vi åkte hem till Linus där Amanda, Danne och Simon var. Dock åkte varken Annie eller Nathalie med för dom kände att dom inte mådde så bra.. Vilket jag och Sara inte heller gjorde senare, vi hade nämligen blivit matförgiftande av den förbaskade köttfärsen. Inte så kul med magont och illamående men det gick över för min del senare när jag satt på bussen hem. Tur det !

Min lördag ser ytterst lovande ut ! Nu blir det att åka iväg mot Torp Köpcentrum och leta allahjärtans dags presenter till min kärlek. Och ikväll blir det en roadtrip till Göteborg tillsammans med Albin för att se på melodifestivalen ! Det ska bli så roligt ! Sover även hos honom ikväll, so cozy. Men nu måste jag avrunda här så att jag kommer iväg någon gång. Ha en fin lördag

Lite bilder från igår kväll

Kommentarer
Postat av: julia :)

vilken danne?

du har skit grymm blogg!! sjukt snygga kläder har du också!

2012-02-11 @ 13:33:42
Postat av: Lovisa

Kan bara säga att nästan alla låtar va riktigt grymma! Va där igår ;)

Ha de jätte kul! Kram!

2012-02-11 @ 14:49:58
URL: http://lovisavalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0