19 Februari

Har ni haft en fin söndag? Min söndag har varit go iallafall. Riktigt soligt och varmt idag så nu börjar vår känslorna att komma på riktigt.. Åh som jag längtar !! Först idag så tog jag och Nathalie oss en solarievända på meddo och sedan en smaskig milkshak, godaste på länge. Hon drog iväg på sin fotbollsträning och jag mötte upp Annie för lite lunch. Vi satt och pratade i timtal innan klockan hade hinnit bli så mycket som sju.. Så då tog jag bussen hem och nu så ska jag lägga i ricinolja i håret och sedan röra mig hem mot min pappa för lite film mys !

Förresten nu är det som så här att den 7e mars så har jag en klipp och färg tid på sallongen DIVA i stan och då har jag bestämt mig för att klippa lugg som jag hade förr ifall ni som har läst min blogg länge minns? Jag funderar även på att färga håret rött, nästan så rött som rihanna hade, så nu till min fråga. Ska jag bara klippa lugg och fortsätta vara blond eller ska jag färga håret knall rött också !?

En bild på Nathalie som jag plåtade förut efter solarievändan


Kommentarer
Postat av: Jonna

Det skulle vara skit snygg om du färgade håret rött! Dock är man är ju van vid att se dig blond och du är sjukt fin i det! Men det är ju alltid kul med förändring, vad du än väljer kommer du helt klart vara lika snygg som du är nu! Kram<3

2012-02-19 @ 20:49:39
Postat av: Anonym

knallrött + lugg ;)

2012-02-19 @ 22:04:55
Postat av: Emma

Rött hår

2012-02-19 @ 23:57:23
Postat av: Anonym

Färga håret knallrött också :D

2012-02-20 @ 00:32:16
Postat av: Anonym

du passade verkligen i lugg :D jag tycker du ska färga rött också

2012-02-20 @ 14:54:56
Postat av: Terabithia

Blonds have more fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-20 @ 15:35:34
Postat av: Ebba

Rött hår tycker allt jag :)

2012-02-20 @ 20:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0