Monday again

Hej på er ! Först och främst så vill jag tacka en tjej vid namn Jonna som la en så gullig kommentar, blir så glad för sådana små spontana komplimanger mitt i vardagen ! Det har även blivit lite ändrade planer för min del idag. Egentligen ska jag ha två stycken dansträning på schemat idag men icke dansen är fortfarande inställt pga inbrottet i förra veckan.. Så himla tråkigt tycker jag! Så direkt efter skolan åkte jag ner till b.young och provade ut två outfits som jag ska visa upp imorgon på modevisningen. Efter det gick jag runt ute i regnet och sökte lite jobb. Om en stund så ska jag röra mig mot fritidsgården och repa inför talangjakten imorgon. Tagga ! Ifall Linnda gör mig sällskap senare ikväll eller ej det återstår att se, ska nog ringa henne nu. Ikväll blir det även lite film mys med pappsen. Ser ut som en relativt lugn och fin kväll detta. Take care

En bild ifrån min konfirmation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0