Next up: Dansträning och friskis och svettis med KU







Jag vill börja inlägget med att tacka en tjej vid namn Jonna som gjorde mig lite extra glad idag med sin fina kommentar ♥
Okej, Tisdag idag dagens planer är dans träning om 1 h MTV/funk kör jag på idag och ikväll vid sju tiden så ska KU gänget till friskis och svettis och gå på ett cirkel pass har jag för mig? Jag är inte hemma förens vid halv tio tiden ikväll som vanligt men antingen slänger jag in en mb sen annars så hörs vi senare ikväll. Ha det gött i vårsolen nu och ta vara på soltimmarna kära vänner

En bild från i höstas då jag sökte till jeans modell tävlingen på Torp Köpcentrum


Kommentarer
Postat av: anonym

fiin

2012-02-28 @ 17:24:52
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0