question and answer about high heels

Anonym: Hur höga är skorna?

Vart köper du helst dina klackskor. Har letat som en galing verkligen men inte hittat några jag vill ha, skulle vilja ha ett par som är likadan modell som jeffrey campbell :)

Svar: Just dom skorna är cirka 13 cm höga. Så med andra ord är dom ganska så höga, specielt om man inte är van vid att gå i högklackat. Dock så hjälper platån och den tjocka klacken till, vilket gör att dom blir betydligt bekvämare ! När jag tänker efter så är nästintill alla mina klackskor inhandlade ifrån nelly.com. Dom har ett fantastiskt erbjudande utav skor ! Så surfa in där, det skulle jag föreslå. Jag vet även att nelly.com har massvis utav snygga falska jeffrey campbell skor för strax under femhundra lappen plus dom ser äkta ut också. Så det skulle jag rekomendera !

Ett stycke snygga jeffrey campbell skor, to die for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0