svarar på lite kommentarer

Anonym: Hej nathalie jag verkligen älskar din blogg, och du är så fin !! (gillar verkligen din klädstil)
Har du några bra danslåtar man kan dansa till , alltså till sån dans du dansar.

Svar: Först och främst tusen varma kramar till gulliga dig ! Vad menar du när du säger sån dans som jag dansar? Jag dansar allt från street dance till ragga till mtv/funk så det är väldigt blandat.. Men du kanske menar ungefär så som jag dansade på talangjakten om det var det du syftade på? Isåfall är det bara att välja och vraka och låta inspirationen flöda. Någon som gärna inte har exat samma beat genom hela låten för då blir det lätt enformigt och tråkigt. Testa att sätta på några av dina absoluta favorit låtar så sätter du dig ner och exempelvis blundar och föreställer dig en koreografi till låten i ditt huvud. Det brukar hjälpa för mig iallafall! Annars så har jag tyvärr inget exakt tips på låtar för jag är själv på jakt efter samma sak tyvärr.. Det kan vara svårt det där ! Lycka till !


Josefin: Vart har du köpt jeansshortsen på bild 7? Mycket snygga!

Svar: Dom är köpta på bikbok ! Tror att liknande shorts har kommit in igen (jag köpte nämligen mina förra året).


Anonym: Du ser ut att vara rätt vig hehe, kan du gå ner i splitt/spagat? isåfall kanske du skulle vilja lägga upp en bild? Kram! :)

Svar: Haha förlåt att jag skrattar men det är lite komiskt för jag är nog en av dom ovigaste i mina dansgrupper... Jag är väldigt ovig i nedre ryggen och i benen typ under låren och det.. Så det kanske ser ut som att jag är vig på bilder och ibland när jag dansar men ifall du skulle sett mig strechta så förstår du vad jag menar haha.. Jag har många vänner som kan intyga min ovighet. Med tanke på att jag dansar så mycket så vore det ett stort plus ifall jag skulle vara vig men tyvärr så är jag icke det, jag får börja strechta mer helt enkelt !! Med tanke på att jag dansat sen jag var sju år så borde jag vara vig men men så är det. Dock så håller jag på att försöka gå ner i split och det ger framsteg så om ett tag åtminstone till sommaren så har jag nog lyckats, då kommer bild ! Oj, långt svar det blev... Sorry sorry !


Och Jennifer jag har nu mailat svaret på dina kommentarer så kolla din mail om du inte redan gjort det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0