Next up: Ikea

Först och främst så vill jag bara säga att jag svarar på era kommentarer och frågor när jag kommer hem !

Gårdagen/kvällen blev lyckad och jag hade det mer än härligt i det góa vädret på dagen tillsammans med Jennie. Vi köpte med oss kladdkaka, hallonsoda och satte oss på bryggsn vid hamnen och mös i solen. Framot kvällen så mötte jag upp Linnda, Sara, Linus och Albin så köpte vi med oss lite saker och drog till bryggeriet. Åkte vi hem till Linnda senare under kvällen och hade tjejkväll med ansiktsmask, hangover part two, gott att äta och massa härligt prat med mina goa tjejer.

Just nu så sitter jag i bilen på väg till Ikea. Framot kvällen blir det lite träning och festligheter. Ha en fin dag

bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej nathalie jag verkligen älskar din blogg, och du är så fin !! (gillar verkligen din klädstil)

Har du några bra danslåtar man kan dansa till , alltså till sån dans du dansar.

2012-02-24 @ 17:22:20
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Såg du min kommentar i ditt förra inlägg? Jag vill så gärna köpa den dressen av dig om du inte använder den och kan tänka dig att sälja den.



Maila mig eller svara på inlägget här=)



///Jennifer

2012-02-24 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0