let your heart say what you can't say

Det är full rulle så tänkte bara informera er lite snabbt om vad som händer och sker innan jag beger mig av utåt igen. Helgen har jag spenderat på ett kör läger tillsammans med cirka 50 andra ungdomar, vilket har varit jätte roligt ! Hann vi även kolla på melodifestivalen igår kväll och som tur var så gick dead by april och loreen direkt till finalen! Haha nu lät jag som värsta "melodifestivalen - lover" men det jag menar är att det vore häftigt om sverige kunde leverera dead by april i eurovision song contest till våren. Så får dom se vad sverige går för och att vi inte bara har en massa schlager att erbjuda.. Men nog om det ointressanta nu. Min dag hittils har jag spenderat på körlägret och vi var med och sjöng med våran stora kör på en gudstjänst i bäve kyrka. Nu så har jag varit hemma i dylikt en timma och haft lite fika med mormor och morfar. Om en halvtimma ungefär åker vi hem till moster och morbror för söndags middag och efter det åker jag direkt till fritidsgården för att repa repa repa på min koreografi ! Robin kommer även att dyka upp och efter det får vi se vad vi hittar på. Men nu måste jag packa upp min gigantiska väska ifrån helgen.. finns det något jobbigare än att packa upp saker ur fetaste väskan efter man har varit iväg? Haha jävla I - lands problem alltså.

Lite halv bra bilder ifrån helgen. Kommer fler bilder så fort som Nathalie har publicerat dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0