23 Januari

Hej och förlåt allesammans ♥

Jag vill be om ursäkt för uppdateringen, igen. Men måndagar och tisdagar är dom allra stressigaste dagarna så då kan det lätt bli lite glest. Jag försökte faktiskt mobilblogga förut men det gick inget vidare, jag var nog för otålig haha. Min dag har jag iallafall spenderat i skolan och på dansgolvet. Dans träning hiphop/street dance som vanligt och lika roligt och energifyllt som vanligt. Efter träningen åkte jag hem till min pojkvän och mös till det lite grand med honom och kollade även en stund utav Luleå - frölunda matchen på tv. Vad duktig jag har blivit på hockey fronten känner jag haha, så jag också kan vara med i snacket lite ! Men nu måste jag avrunda. Hejsvejs i lingonskogen

En bild på en glassig vän i skolan idag


Det var en tjej som skickade denna bilden till mig på facebook igår som hon hade printscrean'at ifrån torps hemsida, lite små kul faktiskt för jag hade ingen aning om att den bilden användes där och även gjort/gör på tv skärmarna på köpcentrat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0