Dagens shopping + mina nya akryl naglar





Jag har haft en så fin och trevlig dag i Göteborg med mamsen idag. Shoppat, gjort akryl naglar på en sallong, ätit bufé och bara allmänt myst runt och pratat. Här kommer bilder på dagens shopping och mina nya akryl naglar !

Först en bild på dagens outfit


Brun utan sol - Åhlens


Sneakers som jag ska använda när jag b.l.a dansar eller utövar annan typ av sport - stadium

 BH - Lindex


OPI nagelack - köpte den på sallongen där jag gjorde naglarna


Aloe vera vatten - espresso house, såå gott


Mys tofflor - kapahl


lång stickad kofta - gina tricot
svart virkat linne - essä /essay
"orm skinn" leggins (nej det är inget skinn bara kallas så) - essä/essay


Vitt virkat linne - essä/essay


Ett riktigt to die for linne - chelsea



Kors trashiga jeans shorts (ska sätta fast nitar i bak fickan imorgon ) - ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0