Ett sista kvälls inlägg

Om en liten liten stundis så blir det bums i säng. Upp tidigt imorgon i sin vanliga ordning, inte det lättaste att ta sig upp på mornarna vill jag meddela fast det är väl alla så väl medvetna om så det ska jag inte ens ta upp. Ikväll har jag iallafall varit på dansträning, lycka att dansen har dragit igång igen, jag är verkligen som lyckligast när jag står på dansgolvet. Efter det åkte jag hem till pappsen och åt en god tonfisk sallad med ett glas juice till det. Även "intervjuat" min faster Karin i Stockholm angående när hon gick på ramnerödsskolan hur det var då och så vidare, tänkte nämligen börja på en artikel till skoltidningen angående detta. Även finslipat mitt tal i engelskan inför morgon dagen. Vi ska hålla varsitt tal på 3 minuter om ett valfritt ämne som ska röra sig kring ämnet djur plågeri and so on. Tycker om att hålla tal, prata och visa saker inför folk så det ska bli lite små roligt faktiskt. Men ja, det var väl allt som jag hade på hjärtat för ikväll så godnatt mina vänner ♥

En bild på min pappas gammla klass då han gick i nian på ramneröd ( min pappa är han som ligger längst fram men solbrillor haha)


En bild på min goooda tonfisk sallad som jag mumsade i mig förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0