Finaly Friday ♥

Äntligen är det fredag och dags att gå på helg! Min helg ser riktigt ljus ut så jag tänkte dela med mig lite kortfattat om hur min helg kommer att se ut men självklart så kommer vi att höras av under helgens gång också. Ikväll, eller om rättare sagt en timma så blir det att kolla på hockey träning i vänersborg för min och Nathalie Bs del och därefter åker vi plus Albin och Elias hem till honom i Vänersborg och sover där ikväll. Ser ut som en fin kväll detta, vad vi hittar på för trevligheter sedan det återstår att se men mysigt och roligt lär det bli iallafall. Vi åker hem någon gång under morgon dagen och så som det ser ut nu så ska jag spendera min kväll tillsammans med Nathalie Taby imorgon. Mycket mys, tjejsnack och ta igen en hel del som vi missat. Ska bli så roligt. På söndag så ska jag och Robin troligtvis hitta på någonting trevligt tillsammans också. Ska även se till att bara vila, ladda upp och ha en riktig home spa dag på söndag. So good. Men nu måste jag börja packa, men jag har ordnat några tidinställda inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0