God morgon - söndag

Good morning sunshines ♥

Om mindre än en halvtimma så tar jag och Linnda bussen ut mot Torp Köpcentrum för att bara allmänt kika runt lite och umgås helt enkelt. Jag har även lite andra "have to do" saker som jag ska se till att få gjort också. Men nu så måste jag börja rota fram något att ha på mig så vi höres mer later. Have a nice sunday

Det var någon som ville att jag skulle visa bilder på mitt rum och det hade jag helt glömt bort fram tills... nu. Så nu kommer det lite bilder. Vill dock poengtera att bilderna som hänger på garderoben och på lite andra ställen inom kort ska bytas ut för det är ofantligt gammla bilder haha.


nyaste tvn och nyaste bilderna haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0