Godnatt - söndag

Godkväll alla nattugglor ♥

Förlåt för att det inte blivit någon mer uppdatering nu under kvällen men så fort som jag kom hem från matchen vid sex tiden så var det bara att stoppa något ätbart i magen, byta om och sedan ta bussen ner mot stan. Jag hade lovat Annie att följa med när hon skulle träffa en gammal kompis från Göteborg och så hans polare. Vi tog det mest lugnt, satt och tjötade och så vidare på hennes båt. Åkte hem vid halv nio tiden och nu så har jag haft ett litet "mini home spa" så att man känner sig fräsch igen inför den nya veckan. Jag tog säkert runt 100 bilder i ishallen förut så nu får jag sätta mig och gå igenom dom så att jag har något att visa er.. Godnatt, sleep tight

Dagens outfit


Kvällens outfit (har tyvärr inga bilder från ikväll)
 

Bilder ifrån hockey matchen. Vänersborg vann såklart över trollhättan med 5 - 2 !







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur höga är skorna?



Vart köper du helst dina klackskor. Har letat som en galing verkligen men inte hittat några jag vill ha, skulle vilja ha ett par som är likadan modell som jeffrey campbell :)

2012-02-07 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0