Goodmorning Sunday

Godmorgon allesamans ♥

Största delen av min dag kommer jag att spendera i vänersborg idag igen. Hockey match, derby trollhättan mot vänersborg så den matchen får vi inte missa haha. Ikväll ska jag troligtvis vara med Robin annars bara ta det lugnt och ha ett litet home spa. Ser ut som en lugn och fin söndag detta. Men jag ska försöka fixa ett tidinställt inlägg och även någon mobilblogg. Have a nice day

En bild på mig från igår, största dels osminkad ifall ni undrar varför jag ser lite "annorlunda" ut mot vad jag brukar göra på mina bilder haha.  
 

Kommentarer
Postat av: -

Vad fin du var osminkad! :o Nästan finare än med smink på :o Tycker du ser fin ut med smink men asså, wow naturally beauty!!

2012-01-23 @ 02:27:03
Postat av: Always tell the truth

Men nathalie du ser inte osminkad ut eftersom du bär på smink...ögonbrynen ,glans på läpparna säg inte nej? So i wouldn't call that with out make-up ! Ceya ;)

2012-01-24 @ 23:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0