Helt slut efter timtal av jobb sökande

Phuu.. Nu är jag helt slut i både huvud, smilband, fötter och kroppen haha. Borde inte ha kört ett danspass innan jag begav mig ut och jag borde verkligen inte ha tagit på mig klackskorna med tanke på så mycket som jag har gått fram och tillbaka haha. Började i stan, inte så mycket var öppet så ska fortsätta där en annan dag så åkte ut till torp och lämnade in mitt cv lite var stans. På vissa ställen känns det som att jag har en god chans och dom verkade intresserade av mig medans på vissa ställen så brydde dom sig knappt. Så jag får hoppas på det bästa ! Ska även maila över några jobb mail till lite olika personer och ställen så får jag hoppas det går vägen det med. Det har varit mycket jobb och slit idag men jag ger mig inte, överst på min nyårslöftes lista står det att jag ska skaffa mig ett extra jobb så det ska jag också lyckas med, jag är inte tjejen som ger mig i första taget minsann haha. Nu har jag bara lust att dra täcket över huvudet och sova ända fram tills på måndag då skolan börjar igen men nej om ett x antal timmar ska jag iväg igen. Ska möta upp tjejerna och hitta på lite djävulskap tillsammans med dom. Så nu tar jag mig en powernap så jag piggnar till en aning tills det är dags att ge sig av igen. Kisses and hugs

Summer feelings

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du typ då? Går dit och bara hej jag vill lämna in mitt cb eller vad säger du??:)

2012-01-07 @ 04:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0