i'm kind of busy right now

Det blev ett väldigt sent inlägg idag dessvärre man jag har haft och jag har fullt upp så då får bloggen lida lite tyvärr. Direkt efter skolan bar det av hemåt för att äta och byta om och åka iväg på dans träning. Mtv/funk, so much fun! Direkt efter att träningen var slut så tog jag bussen upp mot bäve. Dags för kör träning och därefter KU igen, precis som vanligt. Så nu är rutinerna tillbaka. Jag kom hem någon gång kring kvart i tio tiden. Nu måste jag skicka iväg en jobbansökan och börja på en artikel som jag tänkte finslipa imorgon och sedan blir det bums i säng. Godnatt

Jag fotograferad och intervjuade lite idag inför skoltidningen och här är fyra bilder som jag fotade i det syftet (har dock fler bilder men dom publicerar jag inte här, inte idag). På grund av dimman så blir bilderna betydligt oskarpare och kornigare än vad dom hade blivit om det varit klart väder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0