I'm not telling you it's going to be easy i'm telling you it's going to be worth it








Jag är inte på världens bästa humör just nu så nu går jag och lägger mig och förhoppningsvis vaknar jag upp med ett leende på läpparna imorgon bitti istället ! Tänkte skriva av mig lite men såg på klockan att det var så sent så det får jag ta igen imorgon istället. Min dag lite kortfattat bara. Skolan, plugga, dansträning, prat med finaste Linnda något av det härligaste att få lätta på hjärtat när man verkligen behöver det, vi båda behövde det idag så då är det skönt att prata med någon som förstår och lyssnar. Ikväll har jag och pappa ätit en riktig brak måltid och kollat på filmen cowboys vs aliens. Helt okej film ändå ! Men nu blir det sängen. Godnatt

Vill även länka till "skolbloggen" hittils är det bara min artikel som är uppe så den kan ni ta er en titt på men fler kommer att dyka upp inom kort haha. Ni hittar skolbloggen HÄR.

Bilder från bakningen igår, gårkvällens outfit och dagens outfit








hahah våra cookies ser ut som färgglada bajsklumpar...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0