Just do it, because you only live ones

Godkväll goodies ♥

Nu har jag nyligen stigit ut ifrån duschen och har fått sköljt ur ricinoljan ur håret. Jag har även gjort klart mitt gymnasie val nu! Haha bättre sent än aldrig. Mitt första hands val blev naturligtvis estet dans på akademin, mitt andra hands val blev samhäll media, kommunikation och information och mitt tredje hands val blev estet media. Jag ska göra min audition den 6 mars någon gång mellan 13.00 och 16.00. Spännande ! Men nog om det nu. Min söndag har sätt väldigt fin ut ! Jag har tillbringat dagen tillsammans med min vän Linnda och vi har varit på Torp Köpcentrum och kikat runt och haft det roligt tillsammans helt enkelt. Jag fick köpt mig en vit bli randig stickad tröja, en grå bustier och ett par vinröda knästrumpbyxor. Perfekt ! Min kväll spenderade jag hos min pojvkän som är sjuk, så hoppas jag inte blivit smittad.. För imorgon ska jag på raggan för första gången så då måste jag vara frisk för dom har börjat på koregrafin till den nya dansen så jag kan inte missa fler steg för då kommer jag allt för mycket efter. Men, nu så kände jag att detta blev lite väl långt så jag avrundar nu och hälsar er alla en godnatts sömn istället ♥

Lite bilder på mig och Linnda från idag + dagens köp. Som vanligt så gör bilderna kläderna inte rättvisa.









Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte att boka intagning för media också! För jag tror att man måste göra intagningsprov till allt man söker :)

2012-01-30 @ 21:19:01
URL: http://spreadyourwings.blogg.se/
Postat av: ida

vart är linnet eller vad det är, köpt? :)

2012-02-01 @ 22:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0