last night, today, tonight

Nu är jag hemma igen ! Eller okej, jag har varit hemma i 1,5 h nu men det är först nu som jag tagit tag i bloggandet. Gårkvällen var allt fin den. Med tanke på att jag har gått och blivit lite små förkyld så tog jag det det lilla lugna och jag och Nathalie B åkte hem rätt så tidigt till henne. Först åkte vi ut till herrestad hem till Daniel som hade lite fest. Var vi några stycken som var där och hade det trevligt men redan vid tio tiden så drog jag och Nathalie. Vi tog en buss till stan, köpte oss pommesfrites, mumsade i oss det och därefter påbörjade vi våran promenad upp mot spara. Väl på spara köpte vi med oss lite mys och sen så tog vi nattbussen som gick kl 11. Vi var hemma hos Nathalie vid halv tolv tiden någon gång och då satte vi på en film och bara mös.

Vaknade upp iförmiddags vid tolv tiden kanske. Kollade klart på en film och sedan gjorde vi iordning lite frukost. Låg i sängen och tjötade fram tills halv fyra tiden då jag begav mig hem och Nathalie åkte iväg på fotbolls träning.

Resten utav min kväll tänkte jag spendera som så här.. Jag har nämligen fått köpt mig bajsolja (ricinolja) som även jag nu ska testa att kleta in i håret och se ifall det hjälper. Jag kommer att ta före och efter bild så om sisådär två månader får ni se före och efter bilder. Ricinolja ska tydliga få håret att växa flera cm snabbare och håret ska även bli fylligare. Nu när även frisörer börjat rekomendera detta så kanske det är dags att testa tänkte jag haha... Jag ska även hålla på med lite jobbmail och påbörja en artikel till skoltidningen. Börja söka sommarjobb i Stockholm, liten chans men jag kan ju alltid försöka och göra mitt bästa. Jag ska även försöka plugga lite engelska och matte. Med andra ord har jag en del jobb framför mig ikväll men det ska bli skönt att få det överstökat. Ha en fortsatt mysig söndagskväll

Jag har rätt så usla bilder att bjuda på ifrån gårkvällen dessvärre. Inga bilder från då vi var hemma hos Daniel men det får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0