På sprången

Just nu är jag på sprången (haha) ner till Spara. Ska möta upp tjejerna Linda och Sara där för lite inhandling inför kvällen. Vi ska ha en riktig myskväll tillsammans som kommer att sluta i skrattanfall kaos, brukar bli åt det hållet när vi är i farten, men det ser jag fram emot tjohoo ! Min dag idag har jag iallafall spenderat på motionshuset med min pojkvän. Fysatan vad härligt det kändes i kroppen efteråt. Han med en tjugo mintuare i solariumet också. Kunde inte avslutat träningspasset bättre. Men nu måste jag kila. Hörs kanske mer senare annars mer imorgon, have a great night

Två mobilbilder från idag



Kommentarer
Postat av: linnda

oj största failen... linda.... jag heter linnda...

2012-01-03 @ 05:10:06
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0