På väg mot Göteborg

Idag blir det en hel dag i Göteborg med mammsen. Shopping och gel tippar som ska göras på sallon står på schemat. Ser ut som en fin dag detta ! Inte så ofta som jag och min mamma har så kallade "mor och dotter" dagar. Ikväll blir det iallafall ett strip aerobic pass på motionshuset med Nathalie B och kanske Linnda ! Haha vad hurtiga vi har blivit nu då. Men jag har hört att det passet ska vara väldigt roligt så det ska bli kul att testa det tänkte jag. Slänger troligtvis in någon mobilblogg under dagen annars så kommer det dessvärre se lite glest ut på den fronten idag mina vänner, hoppas ni har överseende med det isåfall. Have a great day everyone

Tre bilder på lite söta vänner och även mig själv på ett hörn som jag tog för några dagar sedan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om man vill va med på ett pass måste man anmäla sig då eller e de bara att komma?? Och vad kostar de??:)

2012-01-05 @ 16:26:20
Postat av: Frida

vilken robin är det som du alltid skriver om? :) har undrat det ett tag, du behöver inte svara om du inte vill. grym blogg iaf, och du är verkligen jättefin! :D <3

2012-01-05 @ 22:00:44
Postat av: Anonym

hej

du är ganska bra vän med hon nathalie billgren, är hon så bitchig som hon verkar haha? hur lärde ni känna varann btw? :)

2012-01-06 @ 00:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0