question and answer about Nathalie Billgren







Anonym:
hej
du är ganska bra vän med hon nathalie billgren, är hon så bitchig som hon verkar haha? hur lärde ni känna varann btw? :)

Svar: Hej. Det där har du fått helt om bakfoten, Nathalie Billgren är verkligen inte bitchig någonstans hon är snarare en av dom alldra snällaste som jag träffat. Och detta sitter jag inte bara och skriver därför att hon är min vän utan detta är faktiskt min åsikt och sanningen. Det är lätt hänt att man får förutfattade meningar om människor som man inte ens känner bara för att man till exempel sätt dom gå förbi på stan, sätt bilder på personen i fråga på facebook eller kanske hört något falks rykte som går. Väldigt vanligt, men dessa fördomar brukar nästintill aldrig stämma för oftast har man tyvärr negativa fördomar istället för positiva. Men jag undrar vad det är som får hon att verka så bitchig? Tycker du att hon ser allmänt bitchig ut eller har hon gjort något som du uppfattade som väldigt bitchigt gjort? Jag undrar verkligen detta för jag kan inte se det bitchiga i henne. Så nu vet du att hon är en jätte snäll, omtänksam, söt och rolig person iallafall ! Jag och Nathalie var med varandra för första gången för 1,5 år sedan då jag var med henne, Nathalie Taby och Jennie. Jag kände varken henne eller Jennie då utan det var Nathalie Taby som kände henne/dom. Men vi umgicks iallafall då under kvällen och sedan så sov dom alla hos mig. Efter den kvällen så träffades vi några få gånger efter det. Vi gick även på samma skola då. Men det blev aldrig så att vi lärde känna varandra på riktigt. Det var först nu i höstas då hon och hennes x gick skilda vägar så att säga som jag tog upp kontakten med henne igen. Vi började prata allt mer och började att umgås allt mer också. Vi sjunger även i samma kör. Så på den vägen är det, vi började umgås allt mer med varandra och jag insåg väldigt fort sicken fin vän hon faktiskt är så jag är glad över att jag fått chansen att lära känna henne !


Kommentarer
Postat av: Nathalie Billgren

Men va hände där då? Ber hemskt mycket om ursäkt för vad jag nu gjort som fått dig tro att jag är värsta bitchen, är väldigt snäll egentligen jag lovar!

Och tack Nathalie de var väldigt fint skrivet, blev lite rörd där faktiskt! Du är en underbar och knasig person och det finns inte en tråkig stund med dig. Superduper dunder glad att vi lärde känna varann :D <3

2012-01-06 @ 17:30:23
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0