question and answer x3

Anonym: hej! kan du inte visa i ett inlägg steg för steg hur du gjorde dina shorts?
och vart köpte du nitarna? :)

Svar: Jag har inte gjort något specielt med mina shorts utan det ända jag har gjort är att stta fast nitar på ena bakfickan. Eller det kanske var det du menade hur man gör det ? När jag köper nitarna så är det som små "metall vingar"på baksidan av dom som man bara viker in, så man kan sätta fast dom lite vart som helst. Nitarna har jag köpt på pandura för 20 kr för 10 st nitar !


Susanna: vart köpte du dem och vad kostade dom? :)

Svar: Jag köpte kängorna på dinsko och dom var på rea så dom kostade 299 kronor !


Tobbe20år: Du har jätte fina fötter , vill kyssa hela dig :)

Svar: haha för det första väldigt random ! För det andra ojojoj gammalt inlägg.. Tror det är cirka ett år gammalt.  Avlider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0