question´s and answer´s about a lot of thing´s

Jennie: ditt nya linne är såå sjukt snyggt och du klär upp det riktigt bra!
hur känner du Annie Dalhberg förresten? :)

Svar: Tack så mycket jag själv föll pladask för det linnet när jag först såg det haha ! Jag och Annie lärde känna varandra för flera år sedan.. Vi har resonerat lite kring detta och enligt henne träffades vi på vision för första gången i sexan och enligt mig så lärde vi känna varandra via bilddagboken i sexan haha. Men det är nu under 2011 som vi har blivit mycket mer tighta vänner !


Emma: Hej.. vill fösrt säga du är jätte fin och klok tjej och skit bra blogg...
men jag undrar du har ju samsung galaxy s2 mobil... vart har du köpt skal och hur mycket kosta det..

Svar: Hej på dig Emma ! Först och främst tack så hemskt mycket, blir så glad ! Jag har faktiskt bara ett enda skal och det fick jag med när jag köpte mobilen men jag kan verkligen rekomendera fyndiq.se där finns sjukt snygga skal till billiga priser ! Så ta en titt där, där finna alla möjliga skal !


Ilaf Minaj: Hej! Jag bara undrar vart den vita linnet du har på dig, alltså bilden är köpt? Sjuuukt fin är den!! Tacksam för svaret, och hur mkt kostar den?

Svar: Den är köpt på chelsea i Göteborg som ligger på kungsgatan ! Den var på rea så den kostade 199 :-


Jonna: Jag tycker absolut du ska fortsätta skriva! Det är sjukt att du lyckas förmedla så mycket genom en text! Kramis :D

Svar: åå vad roligt att höra ! Jag tänkte försöka slänga in någon "lång text" snart igen, så håll utkik ! Roligt att jag fick höra din åsikt. Kram ♥



Kommentarer
Postat av: :O

Rekomendera INTE fyndiq.se, det är en fejksida som tar dina pengar och inte skickar ut skalet...

2012-01-11 @ 17:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0