Stort tack till mina fina och kloka blogreader´s







Du vet kanske vem jag är :) :
Det var verkligen jätte bra skrivet & när man tänker på hur andra har det blir man nästan lite besviken på sig själv. Att vi här i sverige får nästan allt vi vill ha och att folk i andra länder inte ens kan få gå i skolan, den tanken är hemsk. Att bara några kronor kan göra så mycket för några i ett annat land. !

Själv brukar jag faktiskt skänka bort gamla kläder som jag inte använder eller egentligen behöver längre, tänk att det lilla kan göra så mycket ! :)
ha det bra,kram <3



Lovisa Valberg: Helt mål lös! Du är verkligen jätte duktig och de va skit bra skrivet! tycker alla borde få höra detta, och då menar jag verkligen alla! Stora som små!

Tyvär är ju inte alla tack samma för de dom får.. utan det är tex priset som är spelar roll på presenterna dom får. Eller hur deras vänner ser ut och inte hur dom är..

Hoppas alla tar åt sig och gör en förändring!
Ha de bra och hoppas vi kan träffas någon dag! Kram!


Jonna: Så himla fint skrivet, du verkar vara en helt underbar person Nathalie! Det är just sånt här som får en till att bli en bättre person och tänka på andra än sig själv! Kram :)<3


Anonym: Det där var riktigt klokt sagt! Du är väldigt duktig på att skriva btw :)


Svar: Jag blir alldeles tårögd av alla era fina komentarer ! Jag blir verkligen så lättad och glad när jag får sådan positiv respon ifrån er, för era åsikter betyder trots allt väldigt mycket. En av dom alldra finaste komplimangerna som jag kan få är när jag får höra folk som tycker att jag skriver på ett bra och sammanhängande vis. För detta med att skriva och uttrycka mina tankar och åsikter är ett slags intresse för mig, något som jag tycker om att utveckla och jobba med. Mitt drömjobb är att bli journalist så därför blir jag såklart tacksam och glad över att höra att ni tycker om det. Jag har tänkt att börja skriva allt fler sådana här texter om lite olika saker. Vad tycker ni om det ? Återigen tack tack tack så hemskt mycket. Tycker att ni allihopa hade så kloka svar och saker att komma med och det är roligt tycker jag. Känns skönt att många av er tog in det som jag skrev för jag tycker att det är ett så kraftfullt och viktigt ämnesområde. Ta hand om er ♥ 

PS. Lovisa Valberg som svar på din komentar så tycker jag absolut att vi borde årdna en dag snarast och träffas !

Anonym: Om man vill va med på ett pass måste man anmäla sig då eller e de bara att komma?? Och vad kostar de??:)

Svar: Passen är gratis för alla som har medlemskort eller prova på kort på moitonshuset. Man måste inte anmäla sig eller betala något extra för dessa pass!


Frida: vilken robin är det som du alltid skriver om? :) har undrat det ett tag, du behöver inte svara om du inte vill. grym blogg iaf, och du är verkligen jättefin! :D <3

 Svar: Det är Robin Dristig som jag umgås med ibland ! Tack så hemskt mycket Frida ! ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker absolut du ska fortsätta skriva! Det är sjukt att du lyckas förmedla så mycket genom en text! Kramis :D

2012-01-06 @ 17:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0