two questions and two answers

Anonym: heeeeeeeeeello!! tänkte fråga om du har något förslag på pressenter till min pojkvän! tycker det är mycket svårt :/

Svar: Jag håller med dig ! När det kommer till killar så är det inte det alldra lättaste att hitta den "perfekta presenten" så att säga. Men tänk efter, har din pojkvän några specifika intressen? Han kanske till exempel är intresserad utav någon sport isåfall kan det vara roligt ifall du köper två biljetter till en match i exempelvis fotboll ifall han nu är intresserad av det (helst ett lag som han hejar på också då såklart haha). Upplevelser är alltid roligt ! Eller köp något snyggt armband, halsband, örhänge (om han nu har hål i örat) det finns massa snygga smycken även till killar och nej det behöver inte alltid vara så dyra och exklusiva smycken. Det blir snäppet mer personligt och gulligare ifall du även graverar in exempelvis erat datum, jag älskar dig på latin tillexempel och så vidare. Kläder funkar alltid också, om du inte vet vad han gillar så köp något som du tror att han kommer att bli snygg i ! Om du inte kommer på vad du ska köpa trots mina förslag så föreslår jag att du ger honom en upplevelse i present ! Gå ut och ät något gott, bjud med honom på bio, laserdome, paintball, eller ta med honom till köpcentrat så får han välja ut sin egna present för en viss summa som du själv bestämmer såklart, kanske inte det roligaste men då får han ju iallafall något som han verkligen vill ha. Var kreativ och låt fantasin flöda !


Lina: Hej du har en jätte bra blogg , vart har du köpt den svarta genomskildiga tröja eller vad det nu är ? och hut mycket kostar den . Tacksam för ett svar :) <3


Svar: Hej på dig och tack ! Den är köpt på bikbok under mellandags rean och jag fynade den för 199 :-. Då jag köpte den så fanns den i vitt också. Vet dock inte ifall dom finns kvar fortfarande men du kan ju ta dig en titt trots allt, det skadar ju aldrig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0