Update - 4e Januari 2012

Jag är lite små stressad så detta får gå undan. Idag har jag hunnit med att ta en tripp ner till garaget och tvättat av moppen för vintern, jävlar vad sketen den var haha. Så nu är det gjort iallafall ! Nu så ska jag alldelels strax ta en buss ner till stan och möta upp Jennie så jag spenderar min dag med henne. Uppdaterare er senare om vart dagen fört oss. Halv sju ikväll ska jag iallafall på ett TRX pass på motionshuset och därefter ska jag träffa min vän Robin. Så ser min dag och kväll ut iallafall. Now you know

Två bilder på pappsen från förut



Kommentarer
Postat av: Anonym

din pappa verkar ju vara hur cool som helst! Hur kan han vara så brun?



Blogga gärna lite mer! Jätte bra blogg & du är super fin!

2012-01-04 @ 17:51:41
Postat av: Anonym

hahah asså din pappa verkar va så jävla skön!

2012-01-04 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0