1 comment

Anonym: Vart har du köpt den svarta toppen å oljan ? Så himla snygg är du ! Vill vara precis som dig !  Har en liten fråga till , jag gillar en kille å vi har varit på g men nu så gillar han mig inte längre men vi har fortf kontakt med varandra Vad ska jag göra ?  Älskar dig ! Puss :-* <3
 
Svar: Toppen är köpt på bikbok, fast för kanske ett år sedan eller något, men det kan såklart hända att det fortfarande finns något liknande. Oljan fick jag av pappsen, men sådan olja finns väl att köpa på affärer som kicks, Åhlens osv. Kanske tillochmed mataffärer, så kika runt lite !
Först och främst hur vet du att han inte gillar dig längre? Har han sagt det eller känns det bara så på sättet han beter sig? För ifall han inte sagt att hans känslor för dig har försvunnit så behöver det inte alls vara så, han kanske bara känner sig lite osäker på vad han vill i nuläget. Eftersom att ni fortfarande har kontakt med varandra efter detta så verkar det inte som om han är helt ointresserad.. För många kan nog vilja bryta kontakten med varande helt efteråt, så det är ett stort plus att ni fortfarande pratar. Jag tycker att du ska ställa honom mot väggen och säga som du känner och fråga honom hur han vill ha det, så att han inte ger dig några falska förhoppningar. Säger han då att han inte är intresserad på det sättet då finns det tyvärr inte något mer du kan göra.. Då får du försöka att gå vidare och inse att din dyrbara tid bör slösas på någon som förtjänar den.
Förresten, så himla glad gjorde du mig av din fina komplimang. Tusen tack, detta var en riktig boost. Puss ♥
 

Kommentarer
Postat av: ♛ LISA PETRUSSON- photography

Hej fina du! Skulle betyda sjukt mycket ifall du rösta på bild nummer 6 i en foto-tävling :)

http://linajehander.blogg.se/2012/july/finalisterna-i-fototavlingen-rosta.html#comment

Tack på förhand! ♥

Sen får du gärna vara med i min foto-tävling i samarbete med caseapp.se där man kan deisgna sitt egna iPhoneskal värd 299kr! :D

http://petrusson.blogg.se/2012/july/foto-tavling.html#comment

2012-07-06 @ 20:46:06
URL: http://petrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0