4e Juli 2012

Hello there guys. Hittils idag så har det inte varit något vidare väder men nu så börjar solen titta fram.. Får hoppas på strålande väder imorgon då en båttur i grebbestad, middag med tjejer och tältning står på schemat. En fullspäckad dag och kväll imorgon som kräver fint väder så får hoppas på det bästa. Idag så har jag iallafall haft en lugn dag hittils. Varit en sväng nere på mammas kontor och provat ut ett par löparskor, annars inget intressant att säga om dagen. Snart så ska jag röra mig bortåt mot ica där min vän sitter och säljer jordgubbar och efter det så ska jag och Billan (aka nathalie haha) umgås och spendera kvällen tillsammans. Inatt blir det även ett nattdopp, galet
Redan publicerad bild på mig och tjejerna, men har inte något vettigare att erbjuda för tillfället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0