About yesterday and today

Tjingeling, gårdagen spenderades på kalas, ute på present jakt till min vän Sara som fyller och kvällen började med att jag, Marcus, Cornelia, David, Albin, Johanna, Ebba och Linda drog hem till Vendela, så fort som vi kommit dit så trillade det in mer folk. Vi var där fram tills halv tio tiden och efter det så rörde vi oss vidare ner mot uddevallakalaset. Bra kväll !
 
Idag har jag gjort iordning hela rummet, flyttat in alla saker och allt så som det ska vara. Så nu är jag nästan helt klart bara små saker kvar så som någon tavla och en matta sedan är jag finito. Känns riktigt skönt för oj som det har slitits här hemma. Bilder kommer !! Ikväll så har jag varit en sväng på gymmet och även myst med god mat tillsammans med pappsen och älsklingen. Nu, så blir det att packa resväskan för imorgon åker jag och familjen iväg för några dagar, mer om det imorgon för datan kommer såklart att följa med så uppdateringen blir som vanligt.
Godnatt, hoppas att ni mår bra ♥
 
Här kommer lite bilder på rummet som jag knäppte precis
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julia

blev skiiitsnyggt nathalie!! :D

2012-07-30 @ 00:58:43
URL: http://horvath.blogg.se
Postat av: julia

blev verkligen skitsnyggt! hoppas du har det bra på hotellet och gottar dig! :D kram

2012-07-31 @ 00:51:43
URL: http://horvath.blogg.se
Postat av: Anonym

hur lång och hög är klädhängaren? kan man välja själv hur hög den ska bli? var köpte du den och pris? :)

2012-08-05 @ 09:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0