Because you only live ones

Hellooooo everyone. Gårkvällen blev riktigt lyckad, I had a awesome night. Spenderade kvällen hemma hos Sebbe som hade fest. I början då vi kom var det inte så där jätte mycket folk där men tillslut så vart det sjukt mycket folk överallt, så det vart riktigt roligt. Kom Albin och hämtade mig och så sov han hos mig sedan.
 
Nu snart så bär det av mot laxbutiken tillsammans med familjen för att luncha och fira Chrisitan som fyller år. Grattis !! Vid halv sex tiden blir det ett bodybalance pass och efter det ska jag träffa Jennie. Så ser min söndag ut. Perfektion. Men jag måste ruuusa på toa nu så här kommer några bilder ifrån gårkvällen lite snabbt.
Dagens outfit, bättre bild kommer senare. Detta toppar jag med ett par boots med liten klack till också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0