Bio på bergakungen i Göteborg

Idag har jag som sagt varit i Göteborg tillsammans med Ebba och kollat på bio på sallong bergakungen. Vi såg på filmen LOL (miley cyrus nya film) och den träffade verkligen mina förväntingar, så bra var den (kategori: "tonårsfilm"). Så det har varit en bra dag i götet! Just nu så tar jag det lugnt och laddar inför att bege mig utåt på spökjakt inatt vid  tolv tiden tillsammans med ett stort gäng tjejer och killar haha herregud.. Det var Felix och Lucas som hörde av sig till Ebba angående detta och fråga mig inte vad det handlar om, jag får väl uppdatera er om detta när jag väl är hemma igen haha. Usch, jag som tycker att sånt är så äckligt, kommer bli paranoid för livet haha. 
Och förresten så ringde världens bästa Linnda mig direkt ifrån Kosova idag !! Åh, det var så roligt att få höra hennes röst.
 
ps. Nu när jag vet att min header inte syns så får jag försöka årdna detta någon dag.. Så tråkigt kan det ju inte se ut länge till ! Vet dock inte hur man ändrar header på nya blogg.se så om någon vänligsjäl kan detta så kontakta mig gärna på facebook.
 
 
Haha oj vad liten bilden blev.. Detta var iallafall filmen som vi såg ! LOL.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka ska du på Grebbestad karnivalen i helgen med? :)

2012-07-11 @ 13:10:39
Postat av: alice dahlberg

sv: jag tror faktiskt att jag aldrig har sett den men jag trodde det var meningen haha ;) det var så lite så och tack detsamma :D

2012-07-11 @ 14:26:09
URL: http://alicedahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0