gymmet • släktkalas • minigolf • movietime • mcwrapjakt

Usch och fy, jag har fått dras med världens huvudvärk idag och ikväll, den vill verkligen inte ge med sig ! Så jag får hoppas att en god natts sömn hjälper. Ställde klockan på 10.30 imorse vilket är rätt tidigt för att vara sommarlov (tycker jag), skulle vara på gymmet halv tolv för att träna tillsammans med Sara. Åkte efter det vidare på släktkalas och där har jag spenderat hela dagen. Framot sju/halv åtta tiden på kvällen åkte jag och Nathalie iväg och spelade minigolf, hon vann med tre poäng.. Lite nostalgikänsla på det, längesedan man spelade nu. Åkte vi sedan och tankade och därefter hem till mig. Kollade vi på step up två hos mig. Efter vi sett klart på filmen så beslutade vi oss för att åka ut på mcwrap jakt, vi åkte runt i hela stan och ut i skogen haha men vi fick tag på två st. Wiho, sicken fångst ! Är iallafall dödstrött och med världens huvudvärk så godnatt nu allesammans. Kisses and hugs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0