hoping for the best but expecting the worst

Godmorgon ! Nu är jag verkligen uppe med tuppen kan man säga. Fy, för att gå upp så här tidigt då det är sommarlov men jag har en fullspäckad dag och kväll fylld utav roligheter så man ska väl inte klaga inte. Om en 1 h så kommer pojkvännen och hämtar mig så ska vi åka ut till Grebbestad och åka ut med båten där till en ö och bara slappa i solen. Ska bli så skönt ! Ikväll vid sju tiden så blir det lite tjejmiddag hemma hos Johanna och efter det då det var tänkt med tältning så blir det istället lite badande och grillning på det. Tältning blir det på måndag iallafall ! Detta låter riktigt bra så nu ska jag dra mig. Ha en underbar dag nu kära läsare så får jag mobilblogga senare.
 
Naken nattdoppet inatt tillsammans med Nathalie haha.. Lite små kallt i vattnet men mysigt som tusan var det. Man får passa på nu när det är sommar och man är ung och galen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0