Makeover

Snart är det dags att ge mitt rum en makeover. Väggarna ska målas om (vita, just nu är mina väggar ljusgula..), det ska möbleras om, tvn ska kastas ut då jag känner att jag aldrig kollar varken på tv eller film på den, istället ska jag införskaffa mig en klädhängare (jag har redan två stora garderober plus lite kläder hos far min men jag får ändå inte plats..), nytt och fräscht ska upp på väggarna, bilder på vänner och memories ska skrivas ut och ramas in, ska även införskaffa mig lite små saker till rummet.
Just nu är mitt rum så himla rörigt på något sätt, det spelar ingen roll hur mycket jag än städare det det är fortfarande så rörigt. Jag vill att mitt rum ska vara enkelt, stilrent och fräscht i vita och ljus bruna färger med någon enstaka färgklick. Detta kommer att ta tid men när det väl är färdigt så kommer det att bli så fint och jag kommer att trivas ännu bättre än vad jag redan gör. 
 
Vet inte riktigt varför jag skrev det här halv långa "ointressanta" inlägget men jag kände att jag var tvungen att uppdatera bloggen med något litet innan jag kommer hem ikväll och kan skriva om dagen i text och bild form. Så detta får duga tills jag kommit hem senare ikväll. 
 
Har ni förresten några fler ideer än dom jag redan har till hur mitt rum kan tänka sig att se ut? Hur ser era rum ut? Rummet speglar trots allt personligheten hos en person till viss del. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0