Today and tonight

Tredje jobbdagen avklarad! Även idag har det varit en rolig och lärorik dag då vi pratat en hel del om jämnställdhet, misshandel osv. Efter jobbet så åkte jag hem och åt och så kom Amanda till mig, tog vi kvart i åtta bussen tillsammans med David, Nathalie och Fredde ut mot skepsviken där vi skulle ha lite födelsedags firande för Fanny. Tyvärr så blev inte kvällen som vi tänkt oss men så är det ibland helt enkelt ! Är iallafall hemma nu och ska gå och lägga mig för att orka upp imorgon då det vankas jobb igen. Godnatt allihopa
 
En bild som jag tog förut på skepsviken på solnedgången haha i brist på annat.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en video på när du dansar? snälla

2012-07-19 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0