Wihoo, detta har varit en riktigt bra dag !

Idag har det varit en sådan där toppen dag då bara allting känns så rätt och går bra helt enkelt. Det har varit roligt på jobbet men också så fick jag den glada nyheten under lunchrasten då jag fick ett mail ifrån bliss dance academy att jag har blivit antagen på audition den 2e eller 3e augusti !!! Jag kan inte sluta och le haha. Efter man har varit på audition och visat upp koreografin som jag nu ska öva in hemma så kommer några att bli antagna till en utbildning på tre dagar och därefter bli danslärare för antingen 2-8 åringar eller 9-14 åringar! Jag kommer troligen att försöka rikta in mig på dom äldre eleverna. Så med andra ord är jag exided och nu är det hårdträning dom sista två veckorna som gäller. Den 2e augusti var det exakt två månader sedan jag stod på dansgolvet så det är klart att det kommer kännas lite ovant att dra igång på ett sådant sätt, men det är bara att köra på och ge 100 % !
Men nu så ska jag iväg mot gymmet för att träna bort överskotts energi och bara låta svetten rinna !!!
 
Och såhär såg jag ut imorse då det bar av mot jobbet. En solig dag har det varit idag, det har vi tagit vara på på rasterna !

Kommentarer
Postat av: anonym

Finns bliss dance här i Uddevalla , isf vart håller det hus då ?

2012-07-18 @ 16:02:33
Postat av: Anonym

Vart kommer den rosa skjortan ifrån? Sjukt fin är du! :)

2012-07-31 @ 06:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0