20 Juni - Sunny day

haha hjälp, jag borde vara dödstrött nu med tanke på sicken "aktiv" dag jag har haft. Gick upp kl åtta imorse för skulle vara på gymmet kl nio tillsammans med Agnes. Körde lite kondition, styrka och stretching. Och trots den tidiga tiden så kändes det otroligt skönt efteråt! Verkligen en perfekt start på dagen. Åkte hem till pappa och åt en sallad. Gick till stan för att möta upp Linnda, så följde hon med mig till tandläkaren och där gick det bra, jag hade bara lite tandsten. Efter det så mös vi mest ute i solen, satte oss ute och bara njöt av värmen. Nu känns det som sommar ! Gick sedan hem och packade väskan för att åka till gymmet med Sara och gå på ett bodybalance pass. Efter det så åkte jag till skepsviken tillsammans med Annie för att bara mysa och prata, kom Sara efter någon timme också. Åh, så härligt var det att sitta där och koppla av. Åkte hem till pappa och har ätit lite gott och kollat film med honom ikväll. Vi har nu suttit i tre timmar mitt i natten och pratat på om allting verkligen, det är helt sjukt hur lika vi är som personer. Min älskade pappa och bästa vän, världens bästa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0