A sunday with my boyfriend

Jag och min kropp behöver vila så det blir ett kort inlägg nu innan jag tuppar av. Jag har haft en mysig "pojkvän&flickvän-dag". Vaknade upp tillsammans, åkte ut till Torp där jag fick välja ut min födelsedags present så valde ett par dööö snygga neon rosa midje shorts (tusen tusen tack Albin) och sedan så köpte jag mig även ett par svarta otroligt bekväma shorts som man kan ha till allting nu i sommar, vi fikade på briggen, vi åkte till motionshuset och skaffade gymkort till mig så nu jääävlar ska det biffas på under sommaren så att jag håller igång när det inte är någon dans och sist men inte minst så har vi bara myst och ätit gott ! En fin söndag enligt mig. Men nu måste jag sova och ladda upp inför en ny vecky med nya planer. Godnatt & sov gott

En dans video på oss ifrån dansföreställningarna i lördags. Början är tyvärr inte med och videon ger inte ljus effekterna rättvisa men här får ni som inte var där en liten sneak peak på det iallafall. Detta är hiphop/street dance nivå tre.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0