About yesterday night and today

Shit, sicken dag detta har varit haha. Vaknade kl 14.59 av att jag fick ett sms och då kände jag paniken eftersom att Nathalie stod och väntade på mig på gymmet för att vi skulle på ett pass kvart över tre. Så jag slängde på mig närmsta träningskläder, ryckte med mig en yoghurt och sprang som tusan och jag hann precis i tid till sh'bam passet. Inte så lätt att träna utan energi och mat i kroppen men det gick allt. Efter det var det dags för ett bodypymp pass (ett styrke pass med vikter osv, med andra ord DÖDEN) fy, haha detta var det värsta jag gjort i hela mitt liv. Efter det så blev det massa stretching iallafall, skönt ! Var hemma halv sju på kvällen och då hade det gått 24 h sedan jag ätit så gudars vad gott det satt med wokade grönsaker, kyckling och ris ! Nu så håller jag på att försöka återhämta mig efter denna effektiva söndag haha.

Gårkvällen blev bra tillslut ! Från början var vi ungefär 8 tjejer som skulle ha spa kväll tillsammans men tyvärr så blev det komplikationer med vart vi kunde vara osv.. Så vi fick plats 5 st tjejer hemma hos Johanna så tyvärr kunde inte alla vara med.. Men det får vi ta igen nu när sommarlovet är nära, endast fem dagar kvar, wohoo !! Iallafall, så vi lagade tacos, myste med ansiktmask, mycket prat, skratt, dippa morötter och gurka och som avslut drog ut vid halv tolv tiden och spela boll stopp på lekplatsen haha för jävla roligt att släppa loss och få ta fram "det lilla barnet" i sig. Körde hem dom andra och jag och Johanna satt och tjötade om allt möjligt ända fram tills halv två tiden då jag kände att det var dags att åka hem.


Till dig som undrade vart kläderna som jag la upp en bild på i fredags är köpt så är både bustiern och shortsen köpte på ginatricot !

Bilder från den mysiga och roliga lördags kvällen igår på mig, Johanna, Ebba, Amanda och Annie.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du några tips på att bli en bra flickvän?? :(

2012-06-10 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0