About yesterday

Godmorgon ♥
 
Förtillfället så ligger Linnda och sussar i min säng så jag passar på att blogga lite om gårdagen eftersom att det aldrig blev av igår.. sorry for that. Igår var det strålande väder och det hände en hel del roligheter men trots det så var det inte min dag igår, alla har sina dagar då man inte är på topp då tankarna bara surrar. Var iallafall på ett möte, en sväng i Göteborg tillsammans med pappsen, på nattsudd tillsammans med Linnda och Lucas och så senare på kvällen så bar det av mot landbadet/skepsviken för "festligheter" och gemenskap skulle man kunna säga. Det var Amanda och Agnes som dragit igång detta och trots att dom nog hade hoppats på lite mer livat så tycker jag att det är sjukt roligt med folk som angagerar sig och planerar roliga saker, annars händer det ju inget ! Så ja, så såg min gårdag ut !
 
Hur mår ni förresten? Är allt bra med er kära läsare ?
 
 
 men här är i vilket fall en bättre bild på gårdagens outfit

Kommentarer
Postat av: Billan

Ååååh vad jag kommer sno din korsett när du ligger och sover!! Mohahahaha
(du behöver ej acceptera denna sjuka kommentar, men nu vet du vad som väntar mohaha...)

2012-06-29 @ 12:29:34
URL: http://Nathaliebillgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0