Andra dagen på sommarlovet - söndag

Jag har haft en världsbra söndag som har bestått utav mycket mat haha.. Startade dagen med en go dusch med inpackning och hela köret. Vid ett tiden åkte jag hem till farmor och farfar för söndags lunch. Grillat kött med färsk potatis och gräddfil med dill, brutalt gott. Till efterätt blev det capucino glass.

Vid tre tiden åkte jag ner till stan och mötte upp Bea. Drog vi till Coffe roomer och satte oss och tog oss en smoothie med en massa färska och goda bär i, mumma. Fick jag även tavlorna ifrån vernisacet av henne, så himla snällt jag blev så glad !! Ni vet dom bilderna ifrån fotograferingen som jag inte har visat er än? Spännande. Satt vi där och tjötade ett tag medans det ösregnade utanför. Vi hann även med att gå på en mcwrap jakt haha.. Ni vet det erbjudandet mcdonalds har att dom "delar" ut gratis mcwraps bara man "hittar" dom? Så vi lyckades få tag i en mcwrap iallafall, och brutalt god var den.

Vid halv sex tiden drog jag till gymmet och mötte upp Nathalie där, så drog vi på ett bodybalance pass, ett pass som jag kan rekomendera för er som har kort på motionshuset men aldrig testat detta. På det passet så tränar man smidighet och styrka samtidigt som man ska hitta sitt lugn som yoga ungefär. Man kände sig verkligen mjuk i hela kroppen efteråt ! Så detta ska jag köra på onsdag igen hade jag tänkt.

Efter detta så hyrde jag och mamsen en dansfilm, köpte även en dansfilm och lite annat gott. Åkte vi hem och årdnade upp med ost och kex bricka samt nachos med dipper, mumma haha mat igen ja ! Detta avnjöt vi medans vi kollade på dansfilmen. Satte mig sedan och skickade iväg en jobb ansökan. Och nu så har jag precis kommit in efter att ha vart ute och tjötat lite med Kiffe och Albin som var ute på kvällspromenad. Ojsan, långt som vanligt. Godnatt då blogreaders

Några bilder från min söndag





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra i sommar?

Ska du sommarjobba? :D

2012-06-18 @ 19:08:46
Postat av: anonym

vart har du tagit dom bilderna? riktigt coola :) svara gärna i ett inlägg :)

2012-06-24 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0