Bastu kväll med ett stycke fina babes

Hello boys and girls ♥
 
Ikväll så har jag, Linnda, Sara, Annie, Johanna & Ebba haft bastu och solarie mys tillsammans ! Vi hade hyrt en lokal med bastu osv och så även solarie på det. Så vi sprang fram och tillbaka och solade och bastade, as gött verkligen haha. Mellan sex och nio var vi där, så 3 h mys med tjejerna med andra ord. Innan det så var jag och Ebba på gymmet, tog mig en powerwalk på bandet plus körde lite maskiner alltså styrka och stretchning. Otroligt skön känsla efteråt. Även varit med en vän tidigare idag och umgåtts lite. Så, så har min måndag sätt ut. Riktigt fin dag om ni frågar mig.
 
Hoppas att ni allihopa har haft en fin start på sommarlovet so far, att ni njuter och tar hand om er själva. Ni är värda det alldra bästa, allihopa. Massa pussar till er mina fina ♥
 
Inte riktigthunnit med kameran idag (sorry for that) så det blir endast en bild på tjejernas legs haha och på mig från bastun precis innan vi skulle ge oss av därav att kläderna är på haha, hoppas det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0