Fråga och värmande ord

Anonym: Hej Nathalie Jag bara undra har du Några/Någon Syskon?

P:s Jag älskar dig jag tycker att du är BÄST. Du är JÄTTEFIN och SÖT!! Din stil är SNYGG. Jag önska att vi kände varandra.
 
Svar: Hej på dig! Nej jag har inga hel syskon utan jag har två st låtsas systrar. Alltså mammas sambos barn helt enkelt. Matilda som är ett år äldre än mig och Moa som är två år yngre än mig !
Förresten tusen tusen tack, det var verkligen lägligt att du droppade dessa komplimanger just nu då det kändes lite extra skönt att få höra något sådant. Du kan ju alltid höra av dig på facebook till mig, där är jag alltid kontaktbar för att snacka lite !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0