Great day in Gothenburg

Ute är det fullt ös för att det har varit student firande här i Uddevalla idag. Så grattis till alla er som tar studenten ! Min dag har jag iallafall spenderat i Göteborg tillsammans med alla nior på skolan. Vi skulle besöka konstmuseét, operan och så fick vi cirka 4 h fri tid att gå runt och kika,shoppa, äta eller vad tusan man nu ville göra. Så jag, Linnda och Coung drog och åt en super god bufé, satt vi där och tjötade lite och sedan begav vi oss vidare runt i affärerna. Jag fick köpt mig en super snygg bustier (haha jag får inte nog av dom) köpte mig även ett rött läppstift, gått och sugit på den karamellen ett tag nu så nu äntligen slog jag till. Åkte vi iallafall hem vid fem tiden och när jag kom hem åt jag lite middag och åkte sedan hem till pappsen för att kolla på en film och bara torsdags mysa. Nu så ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Betygen är satta och inga riktiga lektioner kvar typ så känns så waste att gå upp till skolan men men what to do. Jag har en del planer inför morgon dagen så det kommer nog bli svårt med uppdatering.. Kan försöka årdna något tidinställt. Hoppas att ni alla haft en fin torsdag


hahaha, värsta bilden Linnda knäppte på mig medans jag tog mig en tupplur på bussen hem...

Kommentarer
Postat av: Ella

hahahah! Sista bilden! x) Hur söt!? <3

2012-06-09 @ 11:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0