Gymning, solning, ny facebook & ny design

Gymning med Ebba, solning, ny facebook & ny design. Ja, det beskriver min regniga söndag alldra bäst. Det har varit en bra söndag ! Har som sagt öppnat upp ett nytt facebook konto och tagit bort mitt gammla. På mitt nya konto kommer jag endast att accpetera folk som jag känner eller vet vilka dom är, kan såklart göra något enstaka undantag också. Jag kommer inte heller att vara super aktiv på facebook gällande statusar eller bilder för jag känner att vill man ta del av mig och mitt liv så får man antingen läsa min blogg eller följa mig på instagram där jag heter nathaliekindhult. Jag har även skaffat mig en ny design och jag är riktigt nöjd. Det är Sofia Morgardt som står bakom den här fina designen, now you know. Så efter lite dator pyssel så har jag och Ebba även varit aktiva på gymmet nu ikväll. Halv sex till stängningstid kl åtta var vi på gymmet och körde kondition, styrka och stretchning. Härligt ! Tog oss även varsin soltid, härligt men svettigt och varmt så in i. Nu ikväll så har jag kollat film och ätit knäckebröd haha trevlig extra information. Men nu så ska jag sluta skriva här för detta blir riktigt långt.. Hej så länge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0