Måndag - början på veckan

Hola Amigos. Shit, varför blir det alltid så sent när jag ska uppdatera för !? Haha får ge mig känner jag. Dagen startade sådär, stress till skolan i onödan för att min lärare sagt fel tid till mig.. Dåligt väder under förmiddagen också därav fel klädval. Men sedan så blev det bara bättre och bättre.

 Vi var några få ifrån min gammla klass från dalabergskolan som hade bestämt oss för att gå dit och hälsa på framförallt våra gammla lärare. Så det var roligt ! Efter det åkte jag till gymmet tillsammans med Sara. Blev bara en kortis, hon fick visa mig lite maskiner osv. Sedan åkte vi mot sinclair där det har varit prova på dans kurser hela eftermiddagen och kvällen. Jag testade på hiphop tre vilket var svårt men roligt så det ska jag söka till nu till hösten. Sedan testade jag på house vilket jag tyckte var sådär vi var även överdrivet många i danssalen säkert runt 50 st minst, man kunde knappt dansa. Men jag ska anmäla mig till housen så får jag annars hoppa av om jag känner att det blir för mycket. Testade även modern dans, det verkar lite små roligt så och sedan så är det ju bra träning så jag ska även anmäla mig till denna.. Dock kommer jag att träna mycket modern och sånna typer av dansstilar på gymnasiet så jag kanske hoppar av den också. Det får jag se helt enkelt ! Imorgon är det prova på igen men tror ej jag ska dit för vet redan hur dom danserna funkar. Det är MTV och hiphop ett tvåan imorgon som jag kör isåfall. Även dom danserna ska jag anmäla mig till. Iallafall, efter dansträningarna så åkte jag hem och åt. Gick sedan ut och mötte upp Ebba och så tog vi oss bannemig en promenad på över 5 km, hurtigt ! Vi planerade lite inför en spa kväll nu till helgen och lite så, himla trevlig kväll. Gick även vägen förbi Linnda efteråt.
Ytterliggare lite bilder ifrån dansföreställningen som jag har lånat från Elins blogg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0